La Malva-rosa anima a participar en les mobilitzacions del 8 de maig per l’escola pública

La Coordinadora d’Educació de la Malva-rosa es manifesta crítica amb l’arranjament escolar que torna a ser injust per a l’escola pública del nostre barri, anima a matricular al veïnat a l’escola pública del seu barri, i se suma a les mobilitzacions del proper 8 de maig

La Coordinadora d’Educació de la Malva-rosa formada pels CEIPs i AMPAs Vicente Blasco Ibáñez, Ballester Fandos, Malva-rosa, Cavite; IES i AMPA Isabel de Villena; i l’Associació de Veïns “Amics de la Malva” es va reunir el passat dimecres 2 de maig i va prendre tres decisions que volem trasmetre a l’opinió pública:

–        Constatem que l’arranjament escolar d’enguany torna a ser injust amb l’escola pública i en concret amb les escoles del nostre barri. Instem a Conselleria a rectificar i posar les nostres escoles públiques en el centre de les preocupacions de l’administració.

–        Davant el procés de matriculació que s’obri de manera immediata, animem al veïnat del barri a matricular els seus fills i filles a l’escola pública del seu barri, l’única que està en condicions de garantir qualitat, l’atenció a la diversitat i drets socials com es mereixen els nostres fills i alumnes.

–        Per les raons anteriors, pel rebuig a la LOMCE i les retallades, i perquè ens sentim que formem part de la comunitat educativa estatal organitzada, ens adherim a les mobilitzacions del proper 8 de maig que tindran lloc a tot l’estat, i convoquem el mateix dia a les 18h a la plaça de Sant Agustí de València a manifestar-nos als carrers perquè ja no hi ha excuses: ara, educació pública!

Manifestem el nostre compromís de treballar col•lectivament per TOTS els centres educatius públics del barri. Davant el individualisme i la competitivitat, el treball educatiu comunitari i la solidaritat.

COORDINADORA D’EDUCACIÓ DE LA MALVA-ROSA

CEIPs i AMPAs Vicente Blasco Ibáñez, Ballester Fandos, Malva-rosa, Cavite; IES i AMPA Isabel de Villena, EPA Malva-rosa; Associació de Veïns/veïnes Amics/Amigues Malva-rosa