El veïnat de la Malva-rosa li trasllada a l’alcalde de València les seues reivindicacions davant la situació d’abandó del barri

L’Associació de veïns i veïnes de la Malva-rosa s’ha reunit aquest dijous amb l’alcalde de València Joan Ribó i la regidora del Districte Marítim Glòria Tello per tal de traslladar-li’ls la preocupació davant la degradació del barri fruit de l’abandonament, i presentar les reivindicacions i necessitats urbanístiques i socials

Els i les representants veïnals han posat damunt de la taula el problema real i central que hui preocupa a la Malva-rosa com és la degradació que patim el barri junt a l’augment del tràfic de drogues i les necessitats urbanístiques i socials.

Des de l’Associació s’assegura que “si baixem la guàrdia, el problema ens desbordarà. Per això l’ajuntament a d’assumir que aquest problema, més encara a les portes de les eleccions municipals, és central per a la Malva-rosa”.

Durant la entrevista els veïns i veïnes han reivindicat:

• Actuacions integrals per a aturar el deteriorament del barri. Des d’una perspectiva social, urbanística, de seguretat i de neteja.
  • Reforçar la convivència amb mesures de reforç social i educatiu
  • Polítiques i espais culturals per a alternatives per a l’oci i la formació, que incloga la dotació d’un centre cívic amb biblioteca per al barri.
  • Manteniment de condicions de places i espais públics.
  • Enjardinar i urbanitzar els descampats del barri. Atenció especial a les places Antonio Eximeno i Hugo Zarate.

En resum, des de la Malva-rosa es demana que l’actual ajuntament aprofite els mesos de govern que li queden per a que es visualitzen millores a aquest barri obrer. I que ens trobem en les millors condicions possibles per a que, després de les eleccions, tot el món sàpiga que, governe qui governe, la Malva-rosa estarà en peu defensant la seua dignitat.

190118 Breve Informe sobre la Malvarrosa 14 enero 2019

Malva-rosa, 18 de gener de 2019